Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Horridon 10 Heroic ...
2018 jan. 23

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid második bossa Horridon654 Milla HP-val..


A Zandalari erős teremtményeket hozott magával a Thunder King szigetére, hogy hadi gépezetként használják őket. A Zandalari Best Ward War-God Jalak vezetésével ősi törzsi mágiát használva felerősítették a bestiákat és engedelmességre utasították őket. Horridon magának Jalaknak a hátasa, szarvaival úgy hasítják át a kőfalakat, ahogy a penge vágja el a selymet.


Setup:

2 Tank

2 Healer

6 DPS

 

 

Horridon

   

Triple Puncture: Horridon lecsap az aktuális célpontjára, ez 500.000 Physical damaget okoz és növeli a célpontot ért következő Triple Puncture okozta damaget 10%-kal 1,5 percre. Ez az effect stackel.

 

Double Swipe: Horridon rázni kezdi a fejét és a farkát, ez egy 35 yard hosszú tölcsér alakú területen 500.000 Physical damaget okoz. Ezt a támadást 2x csinálja.

   

Charge: Horridon lerohan egy véletlenszerűen választott playert, majd célba érés után Double Swipeot hajt végre.

Sul'lithuz Stonegazer: a Stonegazerek addig jönnek a Farraki kapuból, míg azt le nem rombolják

   

Stone Gaze: a képességgel a Stonegazer 10 másodpercre stunnolja a célpontját (ajánlott Dispelezni)

Farraki Skirmisher: a Skirmisherek addig jönnek a Farraki kapuból, míg azt le nem rombolják

Farraki Wastewalker: összesen 3 Wastewalker ugrik le az arénába (1 szinte azonnal és 2 némi késéssel)

 

Blazing Sunlight: a Wastewalker csapást mér egy mellesleg kis területre, ez 120.000 Fire damaget okoz azonnal a castolás után és egy debuffot rak fel, ami 30.000 Fire damaget okoz 1 másodpercenként 30 másodpercen keresztül (ezt ajánlott Dispelezni)

 

Sand Trap: a Wastewalker egy Sand Trapet (sárgás-barna tócsaszerűség) idéz a földre, ez 200.000 Nature damaget okoz a benne állő playereknek és lassan terjed.

Gurubashi Bloodlord: a Bloodlordok addig jönnek a Gurubashi kapuból, míg azt le nem rombolják

   

Rending Charge: a Bloodlord nekiront a célpontjának és egy debuffot rak rá, ami 60.000 Physical damaget okoz 1 másodpercenként 15 másodpercen keresztül.

Gurubashi Venom Priest: összesen 3 ugrik le belőle az arénába (1 szinte azonnal és 2 némi késéssel).

 

Venom Bolt Volley: a Venom Priest mérget lő ki minden playerre, ez 15.000 Nature damaget okoz azonnal majd egy dotot rak fel, ami 15.000 Nature damaget okoz 3 másodpercenként 1 percen keresztül (Dispel és a Poison leszedő képességek hatásosak ellene). Ez az effect stackel.

Venomous Effusion: a Gurubashi Venom Priest idézi meg

 

Venom Bolt Volley: a Venomous Effusion mérget lő ki minden playerre, ez 15.000 Nature damaget okoz azonnal majd egy dotot rak fel, ami 15.000 Nature damaget okoz 3 másodpercenként 1 percen keresztül (Dispel és a Poison leszedő képességek hatásosak ellene). Ez az effect stackel.

 

Living Poison: a Venomous Effusion Living Poisont (zöld mozgó tócsa) idéz maga alá, ez 200.000 Nature damaget okoz minden 4 yardon belül lévő playernek 1 másodpercenként, ez a tócsa képes mozogni.

Risen Drakkari Warrior: a Warriorok addig jönnek a Drakkari Tribal Door felől, míg azt le nem rombolják

   

Uncontrolled Abomination: a Risen Warriornak nincs önálló akarata, ezért össze-vissza támadja a playereket.

 

Deadly Plague: a Warriorok támadáskor Deadly Plaguet raknak a célpontjaikra, ez 30.000 Shadow damaget okoz 3 másodpercenként 5 percen keresztül resztül (Dispel és a Disease leszedő képességek hatásosak ellene).

Risen Drakkari Champion: a Championok addig jönnek a Drakkari kapuból, míg azt le nem rombolják

   

Uncontrolled Abomination: a Risen Championnak nincs önálló akarata, ezért össze-vissza támadja a playereket.

 

Deadly Plague: a Championok támadáskor Deadly Plaguet raknak a célpontjaikra, ez 30.000 Shadow damaget okoz 3 másodpercenként 5 percen keresztül (Dispel és a Disease leszedő képességek hatásosak ellene).

Drakkari Frozen Warlord: összesen 3 ugrik le belőle az arénába (1 szinte azonnal és 2 némi késéssel).

   

Mortal Strike: 400% Weapon damaget okoz a célpontnak és 8 másodpercre csökkenti a playert ért healeket 50%-kal.

 

Frozen Orb: a Frozen Warlord egy Frost Orbot idéz, ami mozog és 1 másodpercenként lövi a közvetlen közelében lévő playereket, ez 150.000 Frost damaget okoz és 20%-kal lassítja a mozgási sebességüket 2 másodpercre.

Amani' shi Protector: a Protectorok addig jönnek az Amani kapuból, míg azt le nem rombolják

Amani' shi Flame Caster:a Flame Casterek addig jönnek az Amani kapuból, míg azt le nem rombolják

 

Fireball: a Flame Caster Fireballt lő egy véletlenszerűen választott playerre, ez 200.000 Fire damaget okoz (ajánlott szakítani).

Amani Warbear: összesen 3 Warbear ugrik le az arénába (1 szinte azonnal és 2 némi késéssel)

   

Swipe: a Warbearek 180.000 Physical damaget okoznak maguk előtt mindenkinek egy 5 yardos tölcsér alakú területen.

Amani' shi Beast Shaman: a Warbearek lovasai, csak akkor lesznek üthetőek ha már halott a medvéjük

 

Chain Lightning: a Shaman Chain Lightningot lő egy véletlenszerűen választott playerre, ez 120.000 Nature damaget okoz. A Chain Lightning átugorhat egy 5 yardon belüli playerre, legfeljebb 3 célpontot érinthet és ugrásonként 50%-kal nő a damage (ajánlott szakítani)

 

Hex of Confusion: a Shaman Hex of Confusiont rak egy véletlenszerűen választott playerre, ennek hatására a player minden támadásának és spell castolásának 50% esélye van, arra hogy 100.000 Physical damaget okoz a playernek is (Dispel és a Curse leszedő képességek hatásosak ellene).

 

Lightning Nova Totem: a Shaman egy totemet rak a földre, ami pulzál, ezzel 400.000 Nature damaget okoz 3 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül.

Zandalari Dinomancer ........(periodikusan ugrálnak le az arénába minden kapunál)

 

Dino-Mending: a Dinomancer egy sugarat lő Horridonra, ami 1% hp-t tölt vissza Horridonnak 1 másodpercenként.

   

Dino Form: 50% hp-n a Dinomancer Devilsaurrá alakul, ettől 50%-kal megnő az általa okozott Physical damage, de nem lesz képes Dino-Mendinget használni.

   

Orb of Control: mikor a Dinomancer átalakul, eldobja az Orb of Controlt. Erre a tárgyra kattintva 10 sec castolás után a player arra kényszerítheti Horridont, hogy nekirohanjon a Tribal Doornak. A Tribal Door lerombolása megakadályozza a további törzstagok érkezését.

   

Headache: a Tribal Doorba rohanás 10 másodpercre stunnolja Horridont.

   

Cracked Shell: a Tribal Doorba rohanás után 50%-kal nő a Horridont ért damage. Ez az effect 4x stackel.

War-God Jalak: ő akkor csatlakozik, ha Horridon 30% HP-ra esik vagy elbukik mind a 4 törzs

 

Bestial Cry: Jalak hangos üvöltése 180.000 Physical damaget okoz mindenkinek és 50%-kal nő az általa okozott damage. Ez az effect stackel.

 

Rampage: War-God Jalak halála után 100%-kal nő a Horridon okozta damage és 50%-kal a támadási sebessége.

 

 

Horridon

 

Dire Call: Horridon egy hatalmasat ordít, ez 250.000 Physical damaget okoz mindenkinek, és növeli minden szövetséges közelharci támadási sebességét 50%-kal. Ezzel egyidőben Direhorn Spirit szellem-dínót idéz.

 

Direhorn Spirit: Horridon által idézett szellem-dínó

   

Dire Fixation: megidézéskor a szellem kiválaszt magának egy embert és csak őt fogja üldözni. Érdekesség, hogy a mindenki csak az őt kiszemelő szellemet látja (tehát nem tudunk besegíteni társainknak távol tartani ezeket a dögöket).

   

Weak Link: a szellem dínók "kapcsolata Pandariaval" igen gyenge. Ha a szellemet támads éri (Periodikus kivételével bármi jó), akkor pár yardot repül hátra.

 

 

Az addok AOE képességei embertelen nagyokat sebeznek, így fokzottan figyelni kell rájuk

Horridon ~ 1 percenként üvölt egyet (Dire Call), ami AOE damage kíséretében egy időre attack speed boostot ad az összes harcoló trollnak

A Dire Call egy szellemdínót ( Direhorn Spirit ) is idéz, ami fixatel valakire és a fight végéig üldözni fogja. Ezt az addot damagelő képességekkel távol kell tartani magunktól (ha damaget kap, akkor hátrarepül), mert simán 1hitelhet.

A kis dínók szerencsére nem random emberre állnak rá, van egy prio sorrendjük: Ranged DPS > Healer > Melee DPS > Tank

 

 

Tankoknak figyelni a megnövekedett sebzések levédésére használt CDk megfelelő beosztásáról.

Itt elengedhetetlen a kommunikáció, mert elég sok dolog van.... szakítás, dispell, amit meg kell oldalni úgy hogy esetlegesen a nyakunkon liheg egy Direhorn Spirit.

Magát Horridont is picit máshogy kell fogni. Ennek oka, hogy minden ellenségnek elég komolyan meg lett növelve a HP-ja és már nem lesz annyi idő csak a bossal foglalkozni... így Cleavelni kell amikor csak lehet. Ennek megvalósításához Horridont Normtól eltérően NEM a kapuval szembe, arra merőlegesen kell tartani, hanem a kapu mellett, a kiáramló addokkal "párhuzamosan". Így az AOE képességek simán átpattognak rá, illetve ebben a pozícióban sokkal könnyebb kezelni a Chargelot. Amint a boss kiválasztja a targetet az illetőnek elég "pár lépéssel" a tankhoz ugrani és a boss pozícióváltoztatás zavarta le az egyik legkellemetlenebb képességét.

Healereknek időzíteni kell az AOE healjeiket (esetleges CD-ket) az üvöltésre ( Dire Call ) amit közel percenként tol. Ekkor a Ranged (majd késpbbiekben Heal és végül talán még a Melee is) figyeljen és egy kicsit távolodjon el Horridontól hogy ha Dire Fixation éppen rá kerül akkor kellő távolságra legyen a szellem-dínótól. Ne felejtsük el azt, hogy Horridon hitboxából jönnek az addok!

Akit fixál egy szellem-Dínó, ami azért elég lassan mozog, feltétlen figyeljen arra, hogy AZ semmiképp se érje el, folyamatos mozgás mindenképp ajánlatos. Ha még is közel ér, akkor sebezzünk bele valamivel és akkor hátralökődik ( Weak Link ), pár yardot nyerünk vele, természetesen ez a healeknek a legnehezebb mert alig tudnak sebezni, miközbe ők a heallelésre koncentrálnak, hamarabb bajba kerülhetnek. Dpseknek a legkönnyebb a dolguk a kis dinóval mert egyébbként is AOE fight így ők meg sem érzik ezta plusz terhet. Az is működhet, hogy egy csendesebb időszakba nekiesünk gyepálni, ezáltal elég távolra (akár a terem másik végébe is) lökdöshetjük az addunkat, ezzel sok időt nyerve tudunk a dpsünkre koncentrálni. Hogy megkönnyítsük ezen add kezelését előre beállíthatunk egy makrót amit erre a célra tökéletesen tudunk használni.:

pl.:

#showtooltip Fel Flame

/tar Direhorn Spirit

/cast Fel Flame

/targetlasttarget

Ismét felhívnám a figyelmet, hogy a nagy addok AOE képességei rengeteg kellemetlen pillanatot okozhatnak. Az egyedül beugró add még nem okozhat problémát, a párosban (második hullámban) becsatlakozó addokat viszont baromi gyorsan ki kell iktatni:

Tehát a párosban leugráló Wastewalkerek, Venom Priestek, Frozen Warlordok, Beast Shamanok elsőbbséget élveznek.

 

 

 

 

Tank (Blood Dk) Heal (Restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016